مهارتهای روانی آموزشی جهت کمک به دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری

مهارتهای روانی آموزشی جهت کمک به دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری : مداخلات شناختی-هیجانی

راهنمای عملی برای معلم-درمانگران، روانشناسان و مشاوران مدرسه

 

فهرست مطالب

مقدمه ۹
دانش آموزان دارای عادات مخل چگونه از مدل درمانی بهرمند می شوند ۹
معلمان درمانگر برای دانش آموزان دارای عادات مخل چه می کنند ۴
اکنون شما می توانید مهارت های معلم درمانگر را فرابگیرید ۳
تفکر و گفتگوی منطقی ۷
باورهای غیرمنطقی ۲۱
کمک به کودکان برای تفکر منطقی ۲۴
تلقین به دانش آموز ۲۳
تکنیک مجادله ۲۳
استفاده از خود-گویی منطقی ۲۳
مداخلات منطقی-هیجانی ۱۲
میانجی گری شناختی ۱۲
دستکاری باورها ۱۲
بازآموزی اسناد ۱۲
مرور شناختی ۱۱
بسط تفکر بدیل ۱۱
معکوس کردن نقش منطقی ) RRR 11 )
تکنیک لاستیک صاف ۱۱
تکنیک هیچ چیز بدتر از ۲۱۱ درصد بد نیست ۱۹
استفاده از تکنیک اغراق های طنزآمیز ۱۹
فرافکنی زمان ۱۴
کمک به دانش آموز در درک اینکه نظام باوری اش منحصر به فرد است ۱۴
تکنیک جستجوی کنترل ۱۴
کمک به دانش آموزان مستعد خشم در فهم اینکه کنترل خشم یک منبع قدرت است ۱۳
تکنیک به من اعتماد کن ۱۳
استفاده از خود-گویی های RET 12
مرور باورهای منطقی ۱۲
تکنیک واژه های کلیدی ۱۲
مواجهه با باورهای منفی و خودشکن از دیدگاه عمل گرایانه ۱۷
آموزش تمرینات شناختی ۱۷
آموزش چگونگی تغییر تفکر غیرمنطقی به تفکر منطقی ۱۷
استفاده از تصورات منطقی-احساسی ۱۲
روش چراغ قرمز )راهنمایی( ۱۲
فهرست منابع ۹۱

دانلود رایگان کتاب مهارتهای روانی آموزشی

دانلود فایلهای روانشناسی

مقالات متنوع روانشناسی در روان راهنما

bookh این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *