آیین سخنرانی از دیل کارنگی دانلود رایگان خلاصه کتاب

آیین سخنرانی از دیل کارنگی

آیین سخنرانی اثر دیل کارنگی ، دیل نویسنده و سخنران آمریکایی، توسعه دهندهٔ درس‌هایی در زمینهٔ پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. او در یک خانوادهٔ فقیر در میزوری به دنیا آمد. دیل در نوجوانی مجبور بود ساعت ۴ صبح از خواب برخیزد تا شیر گاوهای خانواده را بدوشد. او در خانهٔ خود در نیویورک درگذشت. یکی از شاخص‌ترین و مهمترین ایدهٔ کارنگی در کتاب‌هایش این بود که می‌توان اخلاق برخی را با تغییر دادن رفتارمان در مقابل شان، تغییر داد.

بعدها او در کالج ایالتی آموزگاران وارنزبرگ، میزوری مشغول به تحصیل شد. اولین شغل او بعد از دانشگاه فروش دوره‌های مکاتبه‌ایِ آموزشی به دامداران بود. پس از آن وی به فروش گوشت خوک، چربی خوک و صابون روی آورد. دیل در گسترش حوزهٔ تجارتش در شمال اوماها و نبراسکا بسیار موفق بود.

دیل بعد از پس‌انداز کردن ۵۰۰دلار (۱۲۷۰۰دلار امروزی) فروشندگی را در سال ۱۹۱۱ رها کرد تا به آرزوی دیرینه‌اش که تدریس و سخنرانی در شاتاوکاوا (جنبش سواد آموزی برای بزرگسالان) بود برسد؛ ولی سرانجام او از آکادمی آمریکایی هنرهای تجسمی در نیویورک سر درآورد. او در کار خود در بازیگری کم‌وبیش موفق بود. نوشته‌ها حاکی از آن‌است که او نقش (دکتر هارتلی) را در نمایش (Polly of the circuss) بازی کرده‌است. دیل بعد از پایان پروژه به نیویورک بازگشت؛ بی‌کار و شکسته در یک «وای. ام.سی. آ» در خیابان ۱۲۵.

کتاب آیین سخنرانی در ۱۰ فصل با عنوان های زیر ارائه شده است.

فصل اول : کسب مهارتهای اساسی

فصل دوم : رشد اعتماد به نفس

فصل سوم : راه سریع و آسان مؤثر صحبت کردن

فصل چهارم : به دست آوردن حق سخن گفتن

فصل پنجم : به سخنرانی جان ببخشید

فصل ششم : کسب مهارتهای اساسی

فصل هفتم : سخنرانی برای ترغیب به انجام کاری

فصل هشتم : همان طوری حرف بزنید که مخاطب متقاعد شد

فصل نهم : هنر ارتباط برقرار کردن

فصل دهم : آنچه که یاد گرفته اید بکار ببرید

 

دانلود کتاب آیین سخنرانی از دیل کارنگی

دانلود فایلهای روانشناسی

اگر از گوشی موبایل استفاده میکنید برای دانلود، انگشت خود را روی تصویر بالا چند لحظه نگه دارید و گزینه بارگیری پیوند را انتخاب کنید

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *