پاورپوینت ازدواج آگاهانه و پایدار ( بهداشت روانی قبل از ازدواج )

پاورپوینت ازدواج آگاهانه و پایدار

آیا تا کنون از خودمان پرسیده ایم:

که چرا برخی از خانواده ها زندگی را با شادکامی می گذرانند در حالی که بعضی دیگر در روابط زناشویی با دشواری و سردرگمی مواجه هستند؟

چگونه است که بسیاری از خانواده ها به رغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی معمول از زندگی عادی برخوردار بوده و احساس رضایتمندی در روابط زوجین وجود دارد در حالی که گروهی دیگر با برخورداری از همه گونه امکانات مادی و رفاهی در گرداب مشکلات زندگی غوطه ورند؟

چرا زن و شوهر در زیر یک سقف زندگی می کنند نزدیک هم هستند، اما خیلی از هم دورند؟ به یک نقطه توقف رسیدند و طلاق روانی، عاطفی بین آنها وجود دارد؟  

ریشه همه ی این مسائل در خودآگاهی است !! آدم تا ابعاد وجودی خودش را نشناسد و کشف نکند نمی تواند دیگری و دیگران را بشناسد !

چراکه شرط شناخت دیگری شناخت ، خویشتن است . جوان باید به مرحله ای از رشد برسد که اول ظرف وجودی خودش را بشناسد تا ظرف وجود طرف مقابل را بفهمد !!

             

دانلود پاورپوینت ازدواج آگاهانه و پایدار

تعداد اسلاید : ۷۷

دانلود فایلهای روانشناسی

اگر از گوشی موبایل استفاده میکنید برای دانلود، انگشت خود را روی تصویر بالا چند لحظه نگه دارید و گزینه بارگیری پیوند را انتخاب کنید

پست مرتبط با پاورپوینت  :  

دانلود مجموعه ۴۲ عدد پاورپوینت با موضوعات متنوع روانشناسی در قالب یک فایل

دانلود کارگاه آموزشی مشاوره ازدواج

مقالات متنوع روانشناسی در روان راهنما

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *