کتاب فنون خانواده درمانی مینوچین

کتاب فنون خانواده درمانی مینوچین

دانلود رایگان خلاصه کتاب

مداخله های ساختاری

خانواده درمانی ساختاری به تبادلهای فعلی توجه دارد و برای عمل بها و اولویت بیشتری می دهد تا برای بینش و درک. کلی رفتار، از جمله نشانه های موجود در بیمار معلوم، در بستر ساخت خانواده مورد توجه قرار میگیرد. نقشه برداری خانواده فن مشاهدهای ساده ای است برای ترسیم الگوهای تبادلیخانواده. مداخله های ساختاری کوشش هایی هستند فعال، دقیق، و حتى ملعبه گر که به منظور تغییر ساختهای انعطاف ناپذیر، منسوخ، یا بی اثر طراحی شده اند. ساختگرایان با پیوستن به خانواده و انطباق با سبک آن، از شیوه برخورد اعضا با مشکلات و یکدیگر مطلع می شوند و سرانجام به آنها کمک میکنند که آمایه های بدکار را تغییر دهند و سازمان خانواده را بازآرایی کنند.

سالوادور مینو چین از بنیان گذاران نافذ و خلاق مشاوره ی خانواده و یکی از قوی ترین نظریه پردازان دیدگاه سیستمی در مشاوره و روان درمانی خانواده است.
درگیری های مینوچین و مباحث او با اعضای کلینیک راهنمایی کودک فیلادلفیا که قبل از وی توسط فردآلن اداره میشد، ارجحیت دیدگاه سیستمی بر دیدگاه درون فردی کلاسیک را تثبیت نمودند.
کتاب حاضر، فنون درمانی کار مینوچین را به شکل زیبایی در سه بعد کلی مطرح می کن د:
۱) در افتادن با نشانه ی مرضی

۲)در افتادن با ساخت خانواده

۳) در افتادن با واقعیت های خانواده

هنر خانواده درمانی: پیوستن به جمع یک خانواده و تجربه ی واقعیت ها، آنگونه که اعضای آن خانواده، آن را تجربه میکند. هدف از این پیوستن نیز، سهیم شدن در فعالیتهای رایج در آن جمع به گونه ای است که از طریق و مداخله به روشهایی که خاص هر خانواده است، تغییراتی را ایجاد نماید.

 

دانلود رایگان خلاصه کتاب فنون خانواده درمانی مینوچین

دانلود فایلهای روانشناسی

اگر از گوشی موبایل استفاده میکنید برای دانلود، انگشت خود را روی تصویر بالا چند لحظه نگه دارید و گزینه بارگیری پیوند را انتخاب کنید

پست مرتبط با کتاب فنون خانواده درمانی مینوچین : کارگاه مشاوره خانواده با رویکرد ارتباطی استراتژیک

مقالات متنوع روانشناسی را در روان راهنما بخوانید


صفحه اصلی دانلود کارگاه ، کتاب ، ویدئوهای آموزشی ، پاورپوینت و نرم افزار


توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *