کتاب نه من فیل نیستم ! ترک باورهای غلط

کتاب نه من فیل نیستم ! ترک باورهای غلط

شاید برای شروع بد نباشد بگویم که حتما از اسم کتاب تعجب کردین. ” نه ، من فیل نیستم ” اما تعجبی ندارد وقتی صدها زنجیر فکری و باورهای غلط را به افکار خود بسته ایم و حاضر به پاره کردن هیچ کدام هم نیستیم !
هر فردی برای خود هزاران خاطره از کودکی و شاید از چند روز پیش خود داشته باشد خاطرات خوب و یا بد ، اما مساله اینجاست که این خاطرات به چه صورت در حافظه شما نقش بسته است. ما در اینجا اسم این نقش را باورهای غلط می گذاریم.

آنچه در کتاب نه من فیل نیستم میخوانید :

حکایت کوتاه فیل سیرک

 تکنیک اول:  زنجیر را پاره کن!

تکنیک دوم:  با ترست دوست شو!

 تکنیک سوم:  فقط همین یک بار (کمال گرایی ممنوع)

تکنیک چهارم: دوباره چکش بزن.

تکنیک پنجم: اقدام مساوی است با رهایی

حکایت کوتاه فیل سیرک

درسی که فیل سیرک به کودک داد! کودکی از مسئول سیرکی پرسید:
چرا فیل به این بزرگی را با طنابی به این کوچکی و ضعیفی بسته اید؟ فیل می تواند با یک حرکت به راحتی خودش را آزاد کند و خیلی خطرناک است.
صاحب فیل گفت: این فیل چنین کاری نمی تواند بکند. چون این فیل با این طناب ضعیف بسته نشده است.  او با یک تصور خیلی قوی در ذهنش بسته شده است.
کودک پرسید چطور چنین چیزی امکان دارد؟
صاحب فیل گفت: وقتی که این فیل بچه بود مدتی آن را با یک طناب بسیار محکم بستم. تلاش زیاد فیل برای رهایی اش هیچ اثری نداشت. و از آن موقع دیگر تلاشی برای آزادی نکرده است. فیل به این باور غلط رسیده است که نمی تواند این کار را بکند.
شاید هر کدام از ما، با نوعی فکر بسته شده ایم که مانع حرکت ما به سوی پیروزی است. باورهای غلط را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند.

 

دانلود کتاب نه من فیل نیستم

دانلود فایلهای روانشناسی

اگر از گوشی موبایل استفاده میکنید برای دانلود، انگشت خود را روی تصویر بالا چند لحظه نگه دارید و گزینه بارگیری پیوند را انتخاب کنید

روان راهنما

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *