پرسشنامه بهره ­وری اجیو ۳۲ سوالی

پرسشنامه بهره ­وری ۳۲ سوالی

آیا تا کنون برای بالا بردن بهره‌وری سازمان خود تلاش کرده‌اید؟ چه عواملی در شرکت یا سازمان شما به نفع کارایی هستند و چه عواملی بهره‌وری را کاهش می‌دهند؟ در مدیریت تیم و کارمندان خود به چه موانعی برخورده‌اید؟
هیچ چیز بیشتر از اتلاف وقت بی‌مورد، کار مدیران را مختل نمی‌کند. از آنجا که همیشه تعداد زیادی پروژهٔ مهم برای انجام دادن و در عین حال مسائلی هم برای حل کردن وجود دارد، انجام کارهای غیرضروری فقط باعث کاهش بهره‌وری می‌شوند.

یکی از مواردی که همه سازمان ها و حتی انسان ها به آن توجه دارند، موضوع بهره وری است، اینکه سازمانشان و یا اصلاً خودشان بهره وری بالایی داشته باشند.
اگر در تعریفی ساده بخواهیم بهره وری را در سازمانی توضیح دهیم، یعنی میزان خروجی و سود سازمان نسبت به هزینه ها.

یعنی اگر سازمانی بتواند با ثابت نگهداشتن کیفیت، از میزان هزینه های سازمانی خود کم کند، می تواند بگوید بهره وری ایجاد کرده است. در استاندارد ایزو ۹۰۰۱ از بهره وری بسیار گفته شده است و یکی از اهداف استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ بالا بردن بهره وری سازمان در حوزه سیستم مدیریت کیفیت است.

پرسشنامه بهره­ وری اجیو ، توسط هرسی و گلد اسمیت به منظور کمک به مدیران در تعیین علت وجود مشکلات عملکرد و به وجود آوردن استراتژیهای تغییر، طرح ریزی گردید. این پرسشنامه دارای ۳۲ سوال می باشد و بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (تا چه حد شغل خود را متناسب با استعدادتان می‌دانید.) به سنجش بهره ­وری می پردازد.

دانلود پرسشنامه بهره ­وری

توجه:

کاربر گرامی ، بلافاصله پس از خرید ، دکمه دریافت فایل نمایان شده و نیز لینک دانلود پرسشنامه بهره ­وری به ایمیلتان ارسال می گرد
با ما در روان راهنما همراه باشید


صفحه اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد ، آزمونهای روانی ، تست و مقیاس


 

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *