روانشناسی اجتماعی ارونسون (دانلود خلاصه کتاب الیوت ارنسون)

روانشناسی اجتماعی ارونسون (خلاصه کتاب)

روانشناسی اجتماعی (Social Psychology) یکی از شاخه‌های دانش روانشناسی است که به بررسی رفتارهای اجتماعی مردم می‌پردازد.
نخستین مطالعات و توجه به حوزه رفتار اجتماعی و روانشناسی اجتماعی را متعلق به فارابی می‌دانند.
فارابی در کتابهای انگلیسی به نام الفارابی و گاه به نام الفارابیوس (تلفظی که در زبان لاتین رایج شد) شناخته می‌شود .
البته مانند بسیاری از شاخه‌های علوم، مطالعه‌ی روشمند در حوزه روانشناسی اجتماعی، به صورت جدی در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم آغاز شد.

اگر بخواهیم تعریف روانشناسی اجتماعی را به شکلی دقیق‌تر ارائه کنیم، می‌توانیم به سراغ تعریفی برویم که گوردن آلپورت ارائه کرده است (سایت متمم).
روانشناسی اجتماعی بررسی علمی روشهایی است که طبق آنها افکار, احساسات و رفتارهای مردم تحت تاثیر حضور واقعی یا خیالی دیگران قرار می گیرند.

روانشناسی اجتماعیحوزه وسعی از مطالعات علمی و روانشناسی در بررسی اجتماع را در بر می گیرد. کتاب روانشناسی اجتماعی اثر الیوت ارونسون ترجمه دکتر حسین شکرکن استاد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران است.
الیوت ارونسون به عنوان یکی از برجسته ترین روانشناسان اجتماعی در عصر حاضر، بارهای به دلیل تدریس، پژوهش، خدمات، و آثار مکتوب خود، مورد تقدیر انجمن‌های علمی آمریکا قرار گرفته است از جمله در سال ۱۹۷۵، به علت نگارش کتاب حاضر جایزه رسانه‌های ملی را از سوی انجمن روانشناسی آمریکا دریافت کرد.
این کتاب بارها از سوی مجامع علمی برجسته، به عنوان کتاب جامع، ساده، و آموزنده شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

دانلود خلاصه روانشناسی اجتماعی ارونسون

دانلود فایلهای روانشناسی

اگر از گوشی موبایل استفاده میکنید برای دانلود، انگشت خود را روی تصویر بالا چند لحظه نگه دارید و گزینه بارگیری پیوند را انتخاب کنید

مقالات متنوع روانشناسی را در روان راهنما بخوانید


صفحه اصلی دانلود کارگاه ، کتاب ، ویدئوهای آموزشی ، پاورپوینت و نرم افزار


توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *