نکاتی ریز در آئین ھمسرداری کتابی درباره قوانین زندگی زناشویی

نکاتی ریز در آئین ھمسرداری

چطور یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنید:
خیلی وقت ھا روابط مان با شکست مواجه می شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاھمی اتفاق بیفتد، می تواند رابطه را با شکست روبه رو کند.
خوشبختانه چیزھای شکسته شده قابل ترمیم ھستند. البته گاھی اوقات. وقتی رابطه ای خاتمه می یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می خواھید آن رابطه را ادامھ دھید؟ آیا طرفتان ھمان کسی است که بخواھید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنھاد می کنیم برای ترمیم رابطه تان با او، وقت نگذارید.
از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل ھستید و آن رابطه برایتان اھمیت دارد، پس باید بھ ھر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید.
سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دھید؟ اولین کاری که باید بکنید این است ک با ھمسرتان راه ارتباطی صحیح را پیدا کنید . اگر می توانید رو درو صحبت کنید….

دانلود کتاب نکاتی ریز در آئین ھمسرداری

دانلود فایلهای روانشناسی

اگر از گوشی موبایل استفاده میکنید برای دانلود، انگشت خود را روی تصویر بالا چند لحظه نگه دارید و گزینه بارگیری پیوند را انتخاب کنید

مقالات متنوع روانشناسی را در روان راهنما بخوانید


صفحه اصلی دانلود کارگاه ، کتاب ، ویدئوهای آموزشی ، پاورپوینت و نرم افزار


توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. هاشم زاده گفت:

    بعضی فایل هاتون برای نصب نیاز به پسورد داره میشه بگید پسوردش چی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *