آموزش تفکر مثبت به کودکان با تصاویر و اسلایدهای جذاب

آموزش تفکر مثبت به کودکان


با مجموعه پکیج های آموزش مهارتهای زندگی به کودکان با روان راهنما همراه باشید


آموزش تفکر مثبت به کودکان و فواید مثبت اندیشی 

کودکان به دلیل ذهن خلاق و طبیعت در حال رشد خود بسیار تاثیر پذیر هستند و والدین به راحتی می توانند آنها را در هر زمینه ای آموزش دهند. مثبت اندیشی کودکان خصیصه ای است که در تربیت و زندگی آینده شان تاثیر گذار است.

دلایل زیادی برای تشویق مثبت اندیشی کودکان وجود دارد، از جمله تأثیرات طولانی مدت بر سلامت روانی و جسمی آنها. آیا می دانید که افراد مثبت اندیش طول عمر بیشتری دارند؟ کودکانی که قدرت مثبت اندیشی دارند در آینده و در برخورد با چالش های زندگی بهتر عمل کرده و شادتر خواهند بود.

ما می توانیم تفکر مثبت و تأیید مثبت را تشویق کنیم. براین اساس محقق روانشناسی مثبت، باربارا فردریککسون، بر این نکته تاکید دارد که تفکر مثبت مهم است، زیرا احساسات را در کودکان گسترش می دهد و ذهن آنها را باز می کند، به فرزندانمان این امکان را می دهد که مهارت های جدیدی بیاموزند. فردریککسون می گوید: “تفکر مثبت،” گسترش می یابد و می سازد. “همچنین باعث می شود شما والدین گرامی و فرزاندانتان انعطاف پذیرتر باشید.

پست مرتبط با آموزش تفکر مثبت به کودکان : آموزش مدیریت احساسات منفی به کودکان

محیط پیرامون ما در دنیای امروز، ما را در معرض موقعیت‌های منفی و چالش‌برانگیز مختلفی قرار می‌دهد. با همه‌ی این دشواری‌ها، با ایجاد نگرش مثبت در زندگی و پاشیدن رنگ شادمانی به فعالیت‌ها و امور روزمره‌ی زندگی می‌توان آن را لذت‌بخش‌تر و البته قابل مدیریت کرد. این مسئله درباره‌ی تربیت کودکان نیز صادق است. با ایجاد مثبت‌ اندیشی در کودکان، آنها با نگرش مثبت نسبت به زندگی رشد می‌کنند و با نهادینه شدن مثبت‌ اندیشی، این رویکرد به بخشی طبیعی از زندگی آنها بدل خواهد شد.

دانلود پکیج آموزش تفکر مثبت به کودکان

به کمک اسلایدهای جذاب و انیمیشن

برای دانلود این مطلب با سایت روانشناسی روان راهنما همراه باشید.

حجم فایل : ۲۹MB

رمز :

تمامی حقوق مادی و معنوی این اثر به وبسایت مهارتهای زندگی کودکان واگذار شد

نمونه تصاویر

 

توجه:

کاربر گرامی ، بلافاصله پس از خرید ، دکمه دریافت فایل نمایان میشود

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *