کتاب بترس و صحبت کن غلبه بر ترس از سخنرانی

کتاب بترس و صحبت کن غلبه بر ترس از سخنرانی

اولین باری که به یاد میارم در یک جمح چند نفره قرارگرفتم سخنرانی کردم، تازه به کلاس اول ابتدایی رفته بودم یک روز به اسرار  مادرم برای قرائت قرآن درسر صف داوطلب شدم. روز بعد موقعی که اسم من رو از بلندگو اعلام کردن افتادم تو برزخ! از طرفی احساس غرور می کردم و از طرف دیگر قلبم داشت میومد تو دهم، لبام یک دفعه خشک شد، پاهام شروع به لرزیدن کرد، مدام آب دهانم رو قورت می دادم و از جمعیتی که جلوم می دیدم داشتم به خودم می پیچیدیم.

آنچه در کتاب بترس و صحبت کن میخوانید:

جلو جمع رفتن= مسخره شدن!
صدام بده!
سبک زندگی
سیستم مغز انسان
مغز منطقی
مغز عاطفی
مغز خزنده
تشبیه مغز انسان به ویندوز
مغز در یک موقعیت جدید
مسخره بازی
فشار نگاه ها
آمادگی برای ایراد سخنرانی
کنار آمدن با خود
سید امیر حسین میرابوالقاسمی کیست؟
هدیه ویژه
صدام بده

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود ما از سخنرانی در جمع بپرهیزیم، ناآشنا بودن با صدای خودمان است. بسیاری از ما واقعا نمی دانیم که دیگران چگونه  صدای ما را می شنوند. چرا که صدایی که ما از خودمان می شنویم به این دلیل که از طریق منعکس شدن در استخوان های فک و صورت به گوش داخلی می رسند، عملا با آنچه دیگران می شنوند فرق می کند.

بعضی از ما صدایمان را بهتر از آنچه دیگران می شنوند تصور می کنیم و برخی بدتر! در نتیجه زمانی که برای اولین بار صدای خودمان را در یک فایل صوتی یا فیلم خانوادگی و یا بدتر از آن، از پشت بلندگو می شنویم به شدت تعجب کرده و حتی جا می خوریم.

 

دانلود کتاب بترس و صحبت کن غلبه بر ترس از سخنرانی

دانلود فایلهای روانشناسی

اگر از گوشی موبایل استفاده میکنید برای دانلود، انگشت خود را روی تصویر بالا چند لحظه نگه دارید و گزینه بارگیری پیوند را انتخاب کنید

باید بدانید که همواره مسایلی وجود دارند هیچگاه  قابل حل و فصل نیستند، اما قابل بهبودی اند.  مثلا  مشکل استرس و اضطراب هنگام سخنرانی هیچگاه برطرف نمی شود ولی مسلما موقعی که برای بار ٩٩ ام برای ایراد سخنرانی بالای سن می روید، استرس و اضطراب اولین بار را نخواهید داشت.

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *