آموزش زبان بدن به کودکان به کمک اسلایدها و کلیپ های جذاب

آموزش زبان بدن به کودکان


با مجموعه پکیج های آموزش مهارتهای زندگی به کودکان با روان راهنما همراه باشید


به قول شرلوک هولمز : سرنخ‌ها همیشه در مقابل چشمانمان است، تفاوت من با شما در این است که میدانم به کجا باید نگاه کنم و به دنبال چه چیزی باید بگردم.چه کسی علاقه ندارد که بداند در ذهن دیگران چه می‌گذرد، مخصوصا هنگامی‌که بازخورد طرف مقابل برایتان بسیار حائز اهمیت است .

کاربرد زبان بدن در محیط کار و زندگی بسیار بالاست، مثلا:

۱- پشت میز مذاکره برای خرید یک محصول، اخذ نمایندگی
۲- بازاریابی محصول و فروشندگی حرفه‌ای
۳- اعتبار سنجی وعده یک مدیر به کارکنان
۴- ارزیابی فرد در هنگام مصاحبه شغلی
۵- تحلیل گفته‌های یک شخصیت سیاسی درزمان مصاحبه تلویزیونی
۶- اعتبار سنجی گفته‌های یک دوست
۷- ارزیابی گفته‌های یک خواستگار

زبان بدن ازآنچه تاکنون در کتاب‌ها و مقالات و سایت‌ها مطالعه نموده‌اید، اطلاعات بیشتر در اختیار افراد متخصص قرار می‌دهد. تحقیقات دانشگاه UCLA نشان می‌دهد که ۷% ارتباط بر اساس لغات بیان‌شده و ۳۸% بر اساس نحوه بیان لغات (آهنگ صدا) و ۵۵% ناشی از زبان بدن است. (تحقیق انجام شده توسط Albert Mehrabian، استاد روانشناسی، نتایج تحقیقات وی تحت قانون ۷٪ -۳۸٪ -۵۵٪ بسیار شناخته شده است)

پست مرتبط با آموزش زبان بدن به کودکان  : آموزش  دوست یابی به کودکان

روان شناسان به شدت بر این باورند که والدین مسئولیت اجتماعی کردن بچه هایشان را بر عهده دارند، که این کار شامل آموزش های اصلی یعنی برقراری ارتباط با استفاده از زبان بدن نیز می باشد. زبان بدن یکی از الزامات موفقیت در کسب و کار و روابط شخصی است؛ بنابراین آموزش زبان بدن به کودکان باید از سنین طفولیت به کودکان آموزش داده شود تا آن ها بتوانند در آینده به خوبی از عهده زندگی شخصی و کاری خود، با استفاده از مجموعه مهارت هایشان بر بیایند. این آموزش زمانی که آن ها قادر به درک آموزش هستند ( در حدود ۲ سالگی ) باید آغاز شود. بهترین الگو برای کودکان خود والدین هستند. پس از یک منبع معتبر استفاده کنید و رفتار هایی را انجام دهید تا کودکانتان کم کم آن ها را بیاموزند. هم چنین اطمینان حاصل کنید راهنمایی که از آن استفاده می کنید مبتنی بر علم باشد نه نظریه های بی اساس!

دانلود پکیج آموزش زبان بدن به کودکان

به کمک اسلایدهای جذاب و انیمیشن

برای دانلود این مطلب با سایت روانشناسی روان راهنما همراه باشید.

 

نمونه تصاویر

آموزش زبان بدن به کودکان

توجه:

کاربر گرامی ، بلافاصله پس از خرید ، دکمه دریافت فایل نمایان شده و نیز لینک دانلود  به ایمیلتان ارسال می گرد

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *