خودهیپنوتیزم کاهش افسردگی دانلود فایل صوتی بازسازی شناختی مغز

خودهیپنوتیزم کاهش افسردگی

هیپنوتیزم یک حالت فوق طبیعی مغزی است که به طریق مصنوعی ایجاد می گردد. سلول های مغز در این حالت آمادگی بیشتری جهت یادگیری چیزهای جدید خلق تجربیات جدید خلاقیت و نوآوری دارد.

هر چقدر عمق هیپنوتیزم بیشتر شود تعداد سلولهایی که می توانند روی یک موضوع تمرکز داشته با شند بیشتر خواهد شد و میزان یادگیری به همان مقدار بیشتر خواهد شد.

علاوه بر استفاده از هیپنوتیزم برای فرو رفتن به حالت خلسه و انجام امور ماورایی و مرموز، می توان از آن برای رفع مشکلات و عادات منفی و حتی درمان برخی بیماری ها و اختلالات از جمله افسردگی استفاده کرد.

به عقیده دکتر اسپیگل، مردم در حالت هیپنوتیزم کارهای شگفتی می کنند که در وضعیت عادی ممکن نیست. بنابراین دست درمانگر باز است تا نحوه دید این افراد نسبت به مشکلات را عوض کرده تا بتوانند از زاویه جدیدی به آن نگاه کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

تعداد بیماری ها و مشکلاتی که توسط هیپنوتیزم درمانی قابل حل هستند و معمولا باید تحت نظر یک هیپنوتراپیست انجام شوند زیاد است.

خود هیپنوتیزم چیست ؟

دو نوع کلی از هیپنوتیزم وجود دارد. اگر شخص دیگری به ما کمک کند تا وارد عالم خلسه شویم دگرهیپنوتیزم و اگر خودمان خودمان را به عالم خلسه ببریم خود هیپنوتیزم نامیده می شود.
در عالم خلسه، میزان تمرکز و تلقین پذیری ما افزایش پیدا می کند. هیپنوتیزم میتواند همراه با ریلکسیشن عمیق عضلانی هم همراه باشد.


موضوع مرتبط  : فایل صوتی خودهیپنوتیزم افزایش اعتماد به نفس


هیپنوتیزم و خودهیپنوتیزم یکی از روشهای اثبات شده و مورد تأیید جهان است که با استفاده از آنها می توانید الگوهای رفتاری و نادرستی را که از بدو تولد در شما شکل گرفته است تغییر دهید و الگوهای درستی را که می خواهید جایگزین آنها نمایید. باید به شما یادآوری کنیم که افکار چنان قدرتی دارند که می‌توانند سازنده یا ویرانگر باشند. بنابراین باید افکارمان را هوشمندانه کنترل کنیم تا بتوانیم در زندگی به موفقیت‌های خوب و بزرگ برسیم و خودهیپنوتیزم یکی از بهترین روش های کنترل افکار به طور دلخواهمان است

جهت کسب موفقیت در زندگی در ابعاد گوناگون، روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود موثر، اثبات شده و ارزشمند است. اما کدام روش بهتر است و چگونه می توان در کمترین زمان به بهترین نتایج در کسب موفقیتهای مختلف دست یافت ؟ امروزه بر همگان و در تمام جهان و ایران ثابت شده که کنترل ذهن، ضمیر ناخودآگاه و باورهای ما تاثیر صد در صد مستقیمی بر کنترل زندگی در ابعاد مختلف مادی، روحی، شخصیتی، فکری و معنوی دارد و در واقع این دنیای درون ما است که دنیای بیرون را شکل می دهد که این موضوع دیگر به یک امر بدیهی و کاملا شناخته شده تبدیل شده است.


موضوع مرتبط  : فایل صوتی خودهیپنوتیزم کاهش اضطراب و استرس


خودهیپنوتیزم، کلید طلائی ورود به دنیای ذهن و کنترل آن برای هر فرد می باشد و کنترل ذهن، راز اصلی کنترل زندگی و ایجاد تغییرات دلخواه است. خود هیپنوتیزم تأثیر بسیار قابل توجهی در رسیدن به اهداف در زندگی دارد. خودهیپنوتیزم تنها روشی است که قابلیت کنترل کردن ذهن و ضمیر ناخودآگاه ما را به قویترین و مستقیم ترین شکل ممکن به وجود آورده و همچنین باورهای ما را به تسخیر خودمان در می آورد.

شاید روشهای بسیاری برای کنترل ذهن و دنیای درونی ما وجود داشته باشد. اما بدون شک خودهیپنوتیزم به عنوان قویترین روش در سراسر جهان شناخته شده است چون خود هیپنوتیزم دقیقا ما را به صورت مستقیم وارد فضای ذهنمان می کند و مانند روشهای دیگر نیست که از دور و با زحمت بسیار زیاد سعی می کنند تا بر روی ذهن و ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر بگذارند که تازه در اکثر موارد این تاثیرات، بسیار سطحی و گذرا خواهد بود و باورهای ما را نمی تواند از درون و بصورت عمیق متحول کند.

دانلود فایل صوتی خودهیپنوتیزم

تاثیر فایل صوتی خودهیپنوتیزم کاهش افسردگی

فایلهای خودهیپنوتیزمی اصطلاحا از پیامهای زیر آستانه آگاهی یا subliminal messages استفاده می کنند. به این پیامها سابلیمینال گفته می شود چون از جایی زیر آستانه درک و منطق و استدلال ما وارد ذهن می شوند. به این ترتیب از زیر سین جین(سوال و جواب) ذهن هشیار جاخالی می دهند و رد می شود.

یعنی پیش از آنکه ذهن هشیار از آنها بپرسد شما که هستید و اینجا چه می کنید آنها وارد ذهن می شوند و درست در قسمت باورها می نشینند. و بعد شخص بدون اینکه بداند چرا دست به رفتارهای جدیدی می زند که چه بسا با باورهای قبلی او ناسازگار بوده است

دانلود فایل صوتی خودهیپنوتیزم کاهش افسردگی

در فایل صوتی زیر، ابتدا شما هیپنوتیزم و سپس وارد عمق بیشتر خلسه می شوید و تلقینات کاهش افسردگی به ناخودآگاه شما وارد می شود.

مشخصات فایل :

فرمت : mp3
مدت زمان : ۲۴ دقیقه

 

 

هنگامی که به ضمیر ناخودآگاه تلقیناتی برای تغییر دیدگاه یا نگرش خود نسبت به خود ، دنیا و دیگران ، به دفعات زیاد بگویید کم کم این پیام در آن نهادینه شده و شما شروع به باور آن می کنید و در نتیجه فکر و سپس رفتار خود را عوض می کنید و احساس بهتری خواهید داشت.

 

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *