آموزش مدیریت زمان به کودکان با تصاویر و اسلایدهای جذاب

آموزش مدیریت زمان به کودکان


با مجموعه پکیج های آموزش مهارتهای زندگی به کودکان با روان راهنما همراه باشید


مدیریت زمان وسیله ای است برای :

•صرفه جویی  در زمان
•آمادگی قبلی داشتن برای فعالیت های اجتماعی
•کاهش حجم کار
•نظارت بر روند پیشرفت کارها, تنظیم وقت

بسیاری از ما مشاهده کرده ایم، که برخی کودکان ذاتا نامنظم هستند. گویی که از ابتدا نظم در وجودشان نهادینه نشده است. این دسته از کودکان نیاز دارند که همیشه درباره نحوه مدیریت زمان، فضا، فکر و سایر چیزهای متعلق به خود یادآوری شده و آموزش ببینند.

اگر برنامه ریزی روزانه و آموزش مدیریت زمان به کودکان را در خانواده نهادینه و به یک عادت تبدیل کنیم، کودکان هم یاد میگیرند با برنامه بزرگ شوند.  انجام برنامه ریزی روزانه برای همه خانواده‌ها مفید است. برنامه ریزی روزانه هم‌چنین می‌تواند روابط میان افراد خانواده را محکم کند. یک برنامه‌ریزی خوب از کارهای روزانه به نیازهای تمام اعضای خانواده توجه می‌کند.

پست مرتبط با آموزش مدیریت زمان به کودکان  : آموزش  به کودکان

آموزش مدیریت زمان به کودکان یکی از مهارت های مهمی است که در مسیر رشد باید آموخته شود. این مهارت نه تنها برای رشد تحصیلی و ارتقاء شغلی افراد اهمیت دارد، بلکه شواهد نشان می دهد که افرادی که مهارت مدیریت زمان دارند، اضطراب کمتر و سلامت روان بهتری دارند. بنابراین آموزش مدیریت زمان نه تنها در برنامه آموزشی مدارس اهمیت دارد، بلکه بهتر است والدین نیز در آموزش این مهارت به کودکان خود احتمام لازم را به عمل آورند.

در یک آخر هفته‌ی معمولی چطور وقت‌تان را می‌گذرانید؟ همه‌ی فعالیت‌های بیهوده‌ای را مشخص کنید که باعث اتلاف وقت می‌شوند. تماشای بیش از حد تلویزیون یا خرید کردن ممکن است تأثیر منفی روی روابط خانوادگی بگذارد.
همچنین در بررسی برنامه‌ی روزانه و هفتگی‌تان می‌توانید به کودک نوپای خود ترتیب زمانی را آموزش بدهید. بهتر است برای نمایش برنامه‌ی روزانه‌ی فرزندتان از نقاشی و تصویر استفاده کنید.
با بزرگ‌تر شدن فرزندتان، باید ساعت زنگ‌دار مخصوص خودش را داشته باشد. این کار مسئولیت را به کودک واگذار می‌کند و نشان می‌دهد تقلا برای بیدار شدن موضوعی است بین کودک و ساعتش، نه او و شما!
فرزندتان را تشویق کنید کارهای مدرسه را با نظم و ترتیب انجام بدهند. شاید بد نباشد فرزندتان مسئولیت‌های روزانه‌اش را یادداشت کند، به‌ویژه اگر تکلیف یا پروژه‌ی بلندمدتی دارد. او باید تکالیفش را به‌موقع تحویل بدهد. برای اطمینان از اینکه به موضوعات مربوط به پروژه‌های مدرسه‌اش می‌پردازد، چگونگی استفاده‌ی او را از اینترنت بررسی کنید.

دانلود ویدئوی آموزش آموزش مدیریت زمان به کودکان

به کمک اسلایدهای جذاب و انیمیشن به فرزندتان بیاموزید که چگونه مدیریت زمان داشته باشد.

برای دانلود این مطلب با سایت روانشناسی روان راهنما همراه باشید.

 

نمونه تصاویر

آموزش مدیریت زمان به کودکان

 

توجه:

کاربر گرامی ، بلافاصله پس از خرید ، دکمه دریافت فایل نمایان شده و نیز لینک دانلود  به ایمیلتان ارسال می گرد

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *