نرم افزار دوره آمادگی و مقدماتی کودکان دارای نیازهای ویژه (کم توان ذهنی)

نرم افزار دوره آمادگی کودکان دارای نیازهای ویژه

نرم افزار دوره آمادگی کودکان دارای نیازهای ویژه

اصطلاحات زیادی برای بیان ویژگی‌های این کودکان به کار می‌رود که قبل از هر چیز بیانگر دیدگاه فرد میباشد به عنوان مثال کاربرد اصطلاح غیر عادی یا نا بهنجار بیشتر جنبه پزشکی دارد . اما از دیگاه متخصصان تعلیم و تربیت به کو دکی استثنایی گفته می‌شود که از نظر هوشی ، جسمی و روانی به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر همسالان خود متفاوت باشد به گونه‌ای که این تفاوتها مانع از بهره گیری کودک از آموزش و پرورش عادی گردد از نظر آموزشی‌ به‌ فردی‌  ” دانش‌آموز استثنایی‌ ”  اطلاق‌ می‌شود که‌ از نظر شناختی‌، هوشی‌، جسمی‌ (حسی‌، حرکتی‌)، عاطفی‌ و یا اجتماعی‌، تفاوت‌ قابل‌ ملاحظه‌ای‌ با افراد همسن‌ خود داشته‌ و این‌ تفاوت‌ به‌ حدی‌ باشد که‌ برخورداری‌ آنان‌ از آموزش‌ و پرورش‌، مستلزم‌ تغییراتی‌ (متناسب‌ با ویژگیهای‌ این‌ دانش‌آموزان‌) در برنامه‌ها، محتوی‌، روشها، مواد و فضای‌ آموزشی‌ عادی‌ و ارائه‌ خدمات‌ آموزشی‌ و توانبخشی‌ ویژه‌ به‌ آنان‌ باشد.

تصاویری از نرم افزار دوره آمادگی کودکان دارای نیازهای ویژه

نرم افزار دوره آمادگی کودکان دارای نیازهای ویژه

.

نرم افزار دوره آمادگی کودکان دارای نیازهای ویژه

دانلود نرم افزار دوره آمادگی کودکان دارای نیازهای ویژه

دانلود فایلهای روانشناسی

فرمت فایل : (CD-Image file (.nrg

اندازه فایل : ۶۴۵ MB

پس از دانلود  فایل را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند DAEMON Tools یا UltraISO در درایو مجازی اجرا کنید و یا آن را بر روی یک CD خام رایت نمایید.

پست مرتبط با نرم افزار آمادگی کودکان : نرم افزار افزایش دقت و تمرکز کودکان

 مقالات متنوع روانشناسی در روان راهنما


صفحه اصلی دانلود کارگاه ، کتاب ، ویدئوهای آموزشی ، پاورپوینت و نرم افزار


توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *