پرسشنامه استقامت و پایداری داک ورث و همکاران – فرم کوتاه (Grift-s)

پرسشنامه استقامت و پایداری را در روان راهنما دانلود نمایید

آیا فردی را سراغ دارید که با وجود رشد در یک محیط نه چندان مناسب (مثلا در خانواده های آشفته، مدارس شلوغ و کم امکانات، جوامعی با میزان بیکاری بالا و فرصت های شغلی اندک و …) به موفقیت های بزرگی در زندگی خود دست یافته باشد؟ یا برعکس، افرادی که با وجود در اختیار داشتن امکانات مناسب و برخورداری از شرایط ایده آل، موفقیت های کمی را در زندگی تجربه کرده اند؟
احتمالا تا به حال این سؤال به ذهنتان رسیده که چرا برخی افراد در برخورد با عوامل استرس زا انعطاف پذیری خاصی دارند و خم به ابرو نمی آورند ولی بعضی های دیگر برای مقابله با چنین عواملی مشکل دارند؟ و این که ویژگی های این افراد آموختنی است یا ارثی؟

مقیاس استقامت و پایداری توسط داک ورث و همکاران در سال (۲۰۰۷) برای سنجش استقامت و پایداری در افراد طراحی و تدوین شده است.  این پرسشنامه دارای ۸ سوال  می باشد و بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (گاهی اوقات ایده ها و پروژه های جدید، حواس مرا از ایده ها و پروژه های قبلی پرت می کند.) به سنجش استقامت و پایداری افراد می پردازد.

دانلود پرسشنامه استقامت و پایداری

 

پرسشنامه مرتبط : دانلود مقیاس تاب آوری کونور و دیویدسون 
با ما در روان راهنما همراه باشید


صفحه اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد ، آزمونهای روانی ، تست و مقیاس


 

توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *