آزمون هوش هیجانی برادبری (Bradberry EQ)

آزمون هوش هیجانی برادبری (آزمون هوش هیجانی برادبری) توسط دکتر تراویس برادبری و دکتر جین گریوز در سال ۲۰۰۴ تدوین شده است. این آزمون به شما می گوید که کدام مهارتها، نقاط قوت شما است و کدام نقاط احتیاج به تقویت دارد. با انجام این آزمون به تمایلات و رفتارهای تان بیشتر پی خواهید برد .

عوامل مورد بررسی در این آزمون:

الف: خود آگاهی هیجانی

ب: خود مدیریتی

ج: آگاهی اجتماعی

د: مدیریت رابطه

افرادی که از سطح نامطلوبی از هوش هیجانی برخوردار هستند، علاوه بر اینکه نمی توانند از ظرفیت های خود در کسب و کار استفاده کنند، پژوهش ها نشان داده اند که این افراد در بلندمدت دچار مشکلات سلامت جسمی از قبیل بیماری قلبی، سرطان و فشارخون بالا، مشکل خواب (به خواب رفتن یا در خواب ماندنسردرد، ناراحتی های معده و سوءهاضمه، احساس خستگی، کاهش اشتها، تب، فراموشی، پشت درد و تپش قلب تندتر از حد معمول می‌شوند.

بسیاری از انسانهای موفق در حوزه کسب و کار و حوزه های فردی، الزاما هوش یا تحصیلات فوق العاده ای نداشته اند. تست و تایپ از موثرترین فاکتورها در موفقیت این افراد را هوش بالای هیجانی، می داند. نکته ی قابل توجه در هوش هیجانی این است که این هوش، قابل ارتقا و اکتسابی می باشد. تست و تایپ آگاهی از سطح هوش هیجانی را از اولین گام های آغاز موفقیت می داند. برای شروع مسیر موفقیت ترکیب و استنباط از تفاسیر سایر آزمونهای روانشناسی استاندارد در حوزه کسب و کار، توصیه می گردد.

دانلود آزمون هوش هیجانی برادبری

دانلود

 

با ما در روان راهنما همراه باشید


صفحه اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد ، آزمونهای روانی ، تست و مقیاس


توجه : لینک دانلود فایلها بلافاصله پس از خرید ظاهر میشود و به ایمیل شما هم ارسال میشود(پوشه هرزنامه یا spam را چک کنید). در صورتی که پس از خرید با مشکل دانلود در مرورگر گوگل کروم مواجه شدید از این راهنما استفاده کنید. ترجیحا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید (پسورد فایلها: ۱۳۵۷ و یا www.ravanrahnama.ir) ravanrahnama این مجموعه را ببینید bookh

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *